tisdag 14 februari 2012

En blogcandy....

När man har bott ett litet tag på ny adress brukar det vara dags för
Inflyttningsfest!?

Och visst är väl Alla Hjärtans Dag en bra tillfälle!!!

Min variant av inflyttningsfest är att bjuda in er alla på en blogcandy..

Ett paket med blandade godsaker står på spel...
Den första Mars lottas paketet ut, så vill man ha en vinstchans så är det
dags att agera före midnatt den
29 Februari ...

The winner takes it all....

Paketet innehåller en salig blandning...
Papper från Pion, Websters, FabScraps, BoBunny mfl.
En die från Marianne Design, Glimmer Mist...
Stämplar, Dekorationer, Blommor och band.
Och Mullberry papper så klart :D
Klicka på bilden så ser ni bättre vad som står på spel.

I brist på fantasi är reglerna inte särskilt ovanliga... :)

1 lott = Kommentar i det här inlägget

2 lotter = Kommentar + Kopiera bilden här ovan och
klistra in den i sidebar (eller ett eget inlägg) i din blogg.
Länka tillbaka hit.


3 lotter = Kommentar
+ Kopiera bilden här ovan och
klistra in den i sidebar (eller ett eget inlägg) i din blogg.
Länka tillbaka hit.
+ hoppa med som följare av mitt "lilla krypin"
(om ni inte redan är en)

Tala om i kommentaren här inne hur många lotter
ni har "tagit".


I got a question by email.
"Is it possible to participate in the "lottery" even if you do not live in Sweden?"
Sure you can!!!
If You managed to translate this, you really deserve a chans to win!! :)



Vill skicka ett tack till:

som bidragit till candyn med både papper, stämplar och andra godsaker.
Klickar ni på deras "logga" här ovanför hamnar ni på Reprints
blogg där jag och mina DT-kollegor skapar nya alster varje dag.

Men det största tack man kan tänka sig går till er
som tittar in på besök då och då , och till er som lämnar små
avtryck i kommentarsfältet så att jag kan följa era spår...

Tack !
Och lycka till...


113 kommentarer:

  1. Oj! mums mums... jag tar 3st lotter :P Tack! Ha en fortsatt bra alla ♥ dag.

    SvaraRadera
  2. Yummie yummie jag tar oxå 3 st lotter! Tack!

    SvaraRadera
  3. OJOJOJ vilken härlig candy, själklart vill jag vara med :)
    Är redan följare, länkat hit i min sidebar och kommenterat här :) 3 st lotter.

    Kramiz Majsan

    SvaraRadera
  4. Vilken fin Candy... den vill jag förstår ha chansen att vinna ☺
    Jag har "tagit" 3 lotter...
    Kommenterat
    Blivit Följare
    Lagt in din bild i min sidebar.

    Ha en Underbar
    ♥ Alla Hjärtans Dag ♥

    SvaraRadera
  5. Jag tar också gärna 3 lotter i din fina candy tack!
    Har länkat i min sidebar & är följare sen tidigare.
    Lycka till i nya lyan! ;)

    SvaraRadera
  6. Superfin Candy!
    Jag tar 3 lotter och håller tummarna.
    Ha en fin alla hjärtans dag!
    Howler

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna var med i din candy. Jag tar 3 lotter (följare, länkat i sidbaren och skriver en liten kommentar).

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  8. Oh, vill jättegärna vinna det superfina priset!!!
    jag följer å har länkat fr min sidebar, så #3 lotter, tack!
    Kramis
    //Cattie

    SvaraRadera
  9. Mums - vilken candy! Klart jag vill vara med :)
    Har tagit tre lotter och håller nu tummar och tår!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  10. Ojojoj vilken jättefin BloggCandy.
    Självklart vill jag vara med.

    Bild med länk har jag lagt i min högra sidebar och följare är jag sedan länge.
    Så 3 lotter blir det för mej.

    Nu håller jag tummarna hårt

    Kramis

    SvaraRadera
  11. Vilket trevligt sätt att fira inflyttning på! Jag har nu lagt upp bild och länk i sidan på min blogg. Jag har även blivit följare.
    Jag har alltså tagit tre lotter.
    http://zirosscrap.blogspot.com/

    SvaraRadera
  12. Vilket härligt "godisbord" på din inflyttningsfest, tar gärna de 3 lotterna och hoppas på turen.

    SvaraRadera
  13. Tusind tak for din kommentar på min blog, og Åeee hvor vil jeg gerne være med i din blogcandy, jeg lægger den i min sidebar og bliver fast læsere hos dig, jeg har kikket lidt på din blog den ser dejlig ud, jeg har også en candy, har du måske lyst til at være med? knus morkaren.

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter. Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/february/29-februari-blogcandy-1.html


    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  15. Flott blogg du har, skal bli moro å følge deg. (og en nydelig Candy. ) 3 lodd til meg.

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Vill vara med på inflyttningsfest...
    Tar tre lotter och ser om jag har tur :)

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Självklart vill jag vara med och på din inflyttningsfest!
    Jag tar 3 lotter :)

    SvaraRadera
  18. Oh, det är klart att jag vill vara med och ha en chans på denna supervinst!

    SvaraRadera
  19. fristende candy du har gjort i stand for å feire med.

    Jeg tar 3 lodd og blir spennende å følge bloggen din fremover:-)

    SvaraRadera
  20. Wow vilket uuuunderbart blog candy! Härliga färger som inspirerar direkt :)
    Följer och har länkat så det blir 3 lotter. Håller alla tummar och tår :)
    Kram

    SvaraRadera
  21. Tre lotter är tagna! Vem skulle INTE vilja vinna den här candyn???

    SvaraRadera
  22. Mumsig bloggcandy. Tar 3 lotter, har länkat med bild i min sidebar, skriver en kommentar och är följare sedan tidigare.

    SvaraRadera
  23. Har också tagit 3 lotter till denna härliga candy + att man hittat en ny inspirationsblogg som jag kommer att följa framöver.
    Kram

    SvaraRadera
  24. Vilken underbar candy, jag har tagit 3 lotter och nu håller jag alla tummar och tår för tur :)

    SvaraRadera
  25. Perfekt med inflyttningsfest! ;)

    Jag vill gärna ta 3 lotter; kommentar, länkat och blivit följare! :)

    Nu håller jag alla tummar.

    /Annika

    SvaraRadera
  26. Hvilken lekker candy! Jeg deltar gjerne og prøver vinnerlykken med 3 lodd :) Flott blog!

    SvaraRadera
  27. Gratulerer så mye med ny blogg! DU lager utrolig mye lekkert! Elsker den romantiske stilen du har på produktene dine!
    Mitt blogginnlegg kan du finne her: http://ingvillshobbykrok.blogspot.com/2012/02/angelias-har-fatt-seg-ny-blogg.html

    Og med det tar jeg gjerne 3 lodd i din nydelig bloggcandy!

    SvaraRadera
  28. Underbart med fest! :)

    knycker 3 lotter då...

    Kram!

    SvaraRadera
  29. Åh jag är så gärna med på inflyttningsfest. Jag tar 3 lotter :)
    Kramar från http://labbolina.blogspot.com/

    SvaraRadera
  30. Jag är gärna med i din bloggcandy och tar tre lotter.
    Blir alltså följare av din kreativa sida.

    Ha en underbar dag!
    Kram
    Sussie

    SvaraRadera
  31. Jättefin candy!! Jag blir gärna följare och tar alla tre lotterna med länk hit med bild i min sidebar. Håller tummarna!! Kram Sofi

    SvaraRadera
  32. Wow vilken läcker bloggcandy! Har tagit 3 lotter och hoppas på tur på någon av dom ;-) Trevlig helg! Kram, Mahlin78

    SvaraRadera
  33. Jeg blir gjerne med på innflytningsfest, og hiver meg med på blogg candy:) Nydelig blogg du har, gleder meg til å følge deg fremover! Trekker 3 lodd i lotteriet. Klemz

    SvaraRadera
  34. Hej
    Jag har tagit tre lotter och hoppas att jag har turen att få vinna detta härliga blogg candy.
    Mvh Marie S

    SvaraRadera
  35. ojojoj vilken candy!!! Så mycket fint! Är gärna med på din inflyttningsfest...
    Jag har tagit tre lotter
    Sidebar, följare och kommentar. Ha en underbar dag! Kramiz

    SvaraRadera
  36. Självklart tar jag till mig tre lotter och hoppas på tur :-)
    Jättefin blogg!!!

    SvaraRadera
  37. Hejhej..vilken underbar candy:) Jag tar 3 lotter :)
    Ha en superbra helg
    Kramis

    SvaraRadera
  38. Skulle passa bra med material.......
    jag är nybörjare.
    Följer din blogg men har ingen egen.
    mvh
    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  39. Här är jag med , tycker det är kul med nya bloggar man får så mycket ide'er av olika tekniker.
    Jag är följare lagt ut bild som ett iunlägg och länkat hit + att jag lagt candy,n i sidebar = 3 lotte5r

    SvaraRadera
  40. Härlig inflyttningsfest, tar tre lotter och håller tummarna!Mvh

    SvaraRadera
  41. Vilken härlig candy!
    Jag slurpar i mig tre lotter och håller tummarna hur hårt som helst!
    Tack för massor av härlig inspiration!
    //Helen

    SvaraRadera
  42. WOW vilken härlig & generös blogcandy! Jag tar 3 lotter; kommentar, bild & länk i sidebaren samt att jag blivit en följare.

    SvaraRadera
  43. 3 lodd her. Følger, innlegg og kommentar.

    Her er link til innlegget: http://elison.blogg.no/1329679118_blogcandy_hos_angelic.html

    Krysser fingrene for at jeg vinner!

    SvaraRadera
  44. Oi, her var det jammen kjempe mye fint.

    Jeg tar 3 lodd.

    Kommentar, innelgg og følger.

    Krysser fingra for at jeg vinner denne flotte pakken : )

    SvaraRadera
  45. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  46. 1 lott til mig. Hilsen fra Danmark. Flot blog, nyder at kigge med. Hilsen Christina P

    SvaraRadera
  47. Hej
    vill gärna vara med på denna underbara bloggcandy,
    tar gärnaa 3 lotter.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  48. Vilken inspiration man får på din blogg :) Gillar din ask till chokladasken.

    Har länkat på min sidebar och blivit medlem-bloggintreserad, så 3 lotter :)

    /Sandra

    SvaraRadera
  49. Men hur snurrig får man vara? La ut din bild i min sidbar men glömde lägga kommentar, så då gör jag det nu. Naturligtvis vill jag ta chansen till en härlig candy och tar 3 lotter.
    Ha det gott....

    SvaraRadera
  50. Jeg vil veldig gjerne delta med 3 lodd! (Kommentar + følger + har skrevet innlegg).

    http://proudtobedifferent.blogg.no/1329735050_vinn_ekte_candy.html

    Laila Løvseth
    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Jeg deltar gjerne!Tar 1 lodd :)
    Tinh98@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Ja tack, vill gärna vara med. Tar 3st lotter.
    Mycket fint har du på bloggen också.

    SvaraRadera
  53. Tack tar 1 Lott och hoppas på förstås!!
    katrin z

    SvaraRadera
  54. Fin blogg du har .
    Hoppas på tur o tar två lotter .
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  55. Oj vilken generös candy,är jätte gärna med och firar din nya blogg.
    är med på tre lotter,är följare, har lagt in bild och länkat hit på min blogg samt kommenterat :-)
    Tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  56. Vad roligt med inflyttningsfest, jag är gärna med! Jag tar två lotter tack.

    SvaraRadera
  57. Vilken supercandy! Jag tar tre lotter direkt:) Jag blev följare alldeles nyss, precis innan jag såg att du också hade candy. Blev så förtjust i den där härliga aluminiumblomman som din son pysslade med:)

    Har länkat med bild i sidebaren i min pysselblogg:
    http://pappersgalen.blogspot.com/
    Kram, Outi

    SvaraRadera
  58. wowie what a great candy, love to take a chance for it if it is ok, so excited! Afcourse i became a follower!

    SvaraRadera
  59. Jag är gära med på detta, jag tar en lott, då jag inte har någon blogg. /lotten1974@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Hej hopp! Vilken superhärlig blogcandy. och vilken underbar blogg du har. Jag är följare av din blogg och jag har länkat med bild till dig i min blogg
    http://www.ruusresidenset.se

    Jag har tagit 3 lotter :)

    SvaraRadera
  61. Hej... Jag tar defintivt tre lotter... Jösses, sicken fin blogg du har... Och en sån härlig utlottning... Mums!!!

    SvaraRadera
  62. Ojoj vilken läcker candy!
    Tre lotter blir det ....följare...länkat från min sidebar ock kommenterat.
    Härlig blogg..återkommer
    Kram

    SvaraRadera
  63. Är ny på detta så jag kan endast ta en lott. Vilken underbar utlottning. <3<3<3

    SvaraRadera
  64. Kom på hur jag kunde skaffa mig en lott till så jag har med din blogg på min blogg = 2 lotter

    SvaraRadera
  65. Jag deltar med tre lotter, har kommenterat här, gjort ett eget inlägg där jag länkar till dig och så följer jag dig numera gladeligen på bloglovin! :)
    Ooh vad underbart det skulle vara att vinna det fina paketet, BoFunny är ett utav mina favoritpapper. Här som jag bor finns det ingen möjlighet att få tag på fina scrapgrejer om jag inte beställer från nätet så jag hoppas på en stor dos tur så att din fina bloggcandy får flytta hem till mig, åh vad fina kort jag skulle kunna göra! :)

    Ha ett underbart veckoslut, nu ska jag fortsätta läsa igenom hela din blogg!

    SvaraRadera
  66. Wow, så fina grejer!! En lott till mig tack, har ingen egen blogg... Hälsningar från södra Finland, geaakerblom@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Oi,så mye fint! Vil gjerne være med og har kommentert, linket og lagt meg til som følger (3 lodd)

    SvaraRadera
  68. Kunde bara inte låta bli denna fina bloggcandy! Jag har blivit följare av din fina blogg, länkat och kommenterat. Det blir tre lotter tror jag om jag fattat allt rätt! :)
    Ha det gott! /Malin- frulans!

    http://frulans.blogg.se/2012/february/bloggcandy-hos-angelicas.html

    SvaraRadera
  69. Kjempefin blogg. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Krysser fingrene!

    Klem

    SvaraRadera
  70. Denna bloggcandyn var verkligen underbar och generös! Tar 3 st lotter och håller tummarna!
    Här kommer länken till inlägget i min blogg:

    http://erikasglossarium.blogspot.com/2012/02/blogcandy-hos-angelica.html

    Kram till dig och ha det fint!

    SvaraRadera
  71. Jättefin candy! Och det är en jättfin blogg du har.
    Jag vill gärna vara med på utlottningen så jag har lagt till candyn i min sidebar, jag följer din blogg och så har jag gjort en kommentar så det blir väl 3 lotter. :)
    Här är min bloggadress: http://ulrika-magnusson.blogspot.com/
    Hälsningar
    Ulrika

    SvaraRadera
  72. Grattis till nya bloggen! och vilken fin Candy! Jag tar 3 lotter och håller alla tummar och tår jag har...

    SvaraRadera
  73. Kjempeflott blog, og nydelig candy.

    Jeg krysser fingrene, og tar tre lodd;)

    (Bilde og link ligger i sidebaren min)

    SvaraRadera
  74. Åh vilket fint candy, jag kniper 3 lotter jag!
    Länkat i sidebaren. Trevlig Helg/Jessica

    SvaraRadera
  75. Jeg snupper 3 lodder - og håber jeg vinder din super lækre candy.
    1000 tak for chancen :)

    SvaraRadera
  76. Vilken härlig Candy du har..!
    Jag tar tre lotter...

    Kram
    Sussie B.

    SvaraRadera
  77. Oj, vilken Candy! Jag är med på 3 lotter.

    SvaraRadera
  78. Nydelig candy:)
    Jeg trekker 3 lodd å håper på vinnerlykke

    klem fra Lill

    SvaraRadera
  79. Hej! Vilken härlig blogcandy och fin blogg. Jag har länkat från min blogg och har då 2 lotter. Hoppas på tur! :)

    SvaraRadera
  80. Great candy! I'm going for 3 chances: I'm following and there's a link in my sidebar . Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

    SvaraRadera
  81. Klart man är följare! Riktigt läcker Bloggcandy! Precis som dina alster!

    Jag har länkat, är följare och kommenterat här så 3 lotter önskas och jag hoppas på tur!
    http://scrapkuben.bloggplatsen.se/2012/02/28/7431988-bryta-lite-tystnad-med-angelicas-bloggcandy/

    SvaraRadera
  82. http://scrapkuben.bloggplatsen.se/2012/02/28/7431988-bryta-lite-tystnad-med-angelicas-bloggcandy/

    Vilken läcker bloggcandy! Precis som dina alster. Klart man är följare och jag har länkat ovan till min blogg. Kommenterar ju nu, så jag önskar 3 lotter och hoppas på tur!

    SvaraRadera
  83. Hej Angelica! Vilken härlig blog candy du har satt ihop! Jag är gärna med och firar flytten. :)
    Jag tar 3 lotter, då jag länkat i min sidebar och blivit följare :)
    kram Sandra

    SvaraRadera
  84. Hej svejs

    Vill gärna vara med tar 3 lotter har blivit följare lagt i min sidebar

    Ska bli spännande att följa dig .......

    Pysselkramar
    //anneli

    SvaraRadera
  85. Oj, höll nästa på att missa... Men nu är jag fäljare av din nya blogg, har laggt ut bilden på min egen med hänvisning till din fina Candy och nu även kommentaren fixad :)

    http://kattizscrapp.blogspot.com/

    SvaraRadera
  86. Klart man vill va med :) har blivit följare, länkat i min blogg o kommenterat här!! hoppas hoppas hoppas :)

    SvaraRadera
  87. 1 lott till mig:) Klart jag vill vara med!
    Lisa

    SvaraRadera
  88. MUMS vad godissugen jag blev nu!! ;-) Jag vill gärna ha tre lotter! Här hittar du mitt inlägg: http://miasunpysslar.blogg.se/2012/february/angelicasscrap-har-en-harlig-blogcandy.html

    Kram Maria S
    www.miasunpysslar.blogg.se

    SvaraRadera
  89. Vem vill inte vara med? Jag tog mig 3 lotter jag =)

    http://litensscrapping.blogspot.com/

    SvaraRadera
  90. Tar en lott! Vilken chans att få vara med :D

    SvaraRadera
  91. Då tar jag tre lotter! Jag klickar mig direkt till min blogg och länkar till detta!

    SvaraRadera
  92. Det er den dejligste Give Away :-)
    Jeg deltager med et enkelt lod :-)

    http://likebree.kaashalvorsen.dk/

    SvaraRadera
  93. Wow! Vilken fantastisk blog candy! Jag håller tummarna för nybörjartur och paxar 3 lotter - kommenterar, har lagt in din blogcandy i min sidebar och har blivit följare av din kreativa blogg!

    SvaraRadera
  94. Men oj! Hur kan jag ha missat den här? :O Jag brukar ju läsa din blogg :)

    Jag tar iallafall 3 lotter :)

    SvaraRadera
  95. Vilken underbar candy, det kliar ju i fingrarna bara man ser bilden! Jag vill gärna vara med och fira flytten! :)
    Jag tar tre lotter, bild med länk ligger i min sidebar och jag är följare. Sen har vi då kommentaren förstås :)
    Ha det fint och scrappa lugnt! :) / Millancolin
    http://millaspysselvra.blogspot.com

    SvaraRadera
  96. Än är inte den 29:e slut...vilken tur att jag hittade hit!!!!
    Här får det bli två lotter då jag inte får länken till att bli följare, att fungera.//Therese

    SvaraRadera
  97. Nu fick jag det att funka.....tre lotter får det bli...hoppas på turen nu bara...//Therese

    SvaraRadera
  98. Jag har lagt ett inlägg i min blogg:
    http://ansol.blogg.se/2012/february/bloggcandy-2.html

    Feed för att följa bloggen fick jag inte att fungera, men har lagt till den som en favorit, så det kommer jag att göra i alla fall.

    Så, 2 eller 3 lotter, bestäm själv.

    Mycket fint att se på fanns det här, så jag ser fram emot nästa inlägg.

    SvaraRadera
  99. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  100. Beautiful candy.
    I Have 3 chances to win
    I; am your follower
    2;Your candy is on my sidebar
    3;My comment.
    Thanks for the chance to win this lovely candy.
    Gr Elly

    SvaraRadera